Pagina 5 van de 37 EersteEerste 123456789101112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 364

Onderwerp: ~*Du3a-verzoeken*~

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mOslima_Samira";p="18366

Asalaam oe 'alaykoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,

Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, onze Oemmah beschermen tegen de onderdrukking door tirannen en de kufaar. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, alle onschuldige kleine moslims en moslimaatjes beschermen, en hun Liefde en Rahma geven. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, een huis aan deze onschuldige kinderen geven, die én hun ouders én andere gezinsleden verloren hebben. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, Sabr schenken aan alle moslims en moslima's die het moeilijk te verduren hebben, en die zwaar beproefd worden. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, de arme en behoeftige leden van de Oemmah in arme landen rizq geven, Allahoemma amien. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, onze nafs niet de overmacht doen nemen zodat wij slechts aan onszelf denken. Maar insja Allah geeft Allah, Subhana wa Ta'ala, ons de kracht om ook te denken aan onze broeders en zusters, want wij zijn allen een steun voor elkaar net als bakstenen in een gebouw. En als een Oeghtie of Aghie lijdt, lijden wij ook, want wij zijn als één lichaam. Masja Allah. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, deze Oemmah verenigen in het Paradijs, insja Allah. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, al datgene wat de behoeftige moslims en moslima's niet hebben, in het Paradijs geven, insja Allah, nog veel mooier en beter dan ze kunnen inbeelden. Insja Allah zal onze Oemmah sterk staan, en zal er geen verdeeldheid zijn. Insja Allah zal de liefde voor ons broeders en zusters versterken. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, ons een voorbeeld maken voor de mensheid, zoals het beste voorbeeld de Profeet Mohammed, salla Allahu alaihi wa salaam, is. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, de Oemmah zegenenen met Zijn gunsten, Allahoemma amien!

Asalaam oe alaikoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,
    Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, j belonen met Janna al Firdaus,
    Fie Aamanillah

PS: Is een doe'a voor een tijdje geleden.

:wasalam:

Amien yaa Rabi Al-3alamien.

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    18
    :assal:
    Amien ya rabbi el3alamien voor jullie mooie/prachtige dua
    (moge allah jullie ervoor belonen broeders en zusters).

ميسسميل
    K.S.M.
    Keep Smiling Missmile

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    15

Eerst en vooral hoop ik dat jullie in goede Imane en Gezondheid verkeren, insja'Allah. Na lang twijfelen wil ik een verzoekje plaatsen voor mezelf. Zouden jullie doe'a voor me willen doen dat ik terug goedgezind en optimistisch word. Want de laatste weken (maanden) ben ik vaak down en depri. ops:

Fie Aamanillah

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mOslima_Samira";p="18376

Eerst en vooral hoop ik dat jullie in goede Imane en Gezondheid verkeren, insja'Allah. Na lang twijfelen wil ik een verzoekje plaatsen voor mezelf. Zouden jullie doe'a voor me willen doen dat ik terug goedgezind en optimistisch word. Want de laatste weken (maanden) ben ik vaak down en depri. ops:

Fie Aamanillah

Amien,

En ik vraag Allah de Almachtige om je moeilijkheden te vermakkelijken en de droevenis weg te nemen en om je depriment te veranderen in gelukzaligheid. O Allah, hier is onze zuster Samira zorgt voor haar en begunstigd haar en maakt haar tevreden en goedgezind en optimistisch en wees tevreden met haar. O Allah, haal al haar verdriet weg en alles wat naar verdriet kan leiden en indien het voorkomt schenk haar wat beter is. O Allah zij is Uw dienares en dochter van Uw dienaren.Haar lot is in Uw handen.Uw beoordeling over haar is verzekerd. Uw bevel over haar is rechtvaardig.Ik vraag , met elke naam die U voor Uzelf hebt genomen,geopenbaard in Uw boek,onderwezen door één van Uw schepsel of door Uzelf,in het rijk van het onbekende meegenomen,om de Qor'aan de bron van haar hart te maken en het licht van haar sadr,de wimpel van haar droefheid en verlichter van haar wanhoop. En voor alle broeders en zusters Yaa Rabi Al-3alamien.

O Allah wij zoeken Uw toevlucht bij U voor onze zuster Samira en ons allen tegen bedroevigheid en bezorgdheid, tegen onvermogen en luiheid, tegen gierigheid en lafheid, tegen verzwakking door leningen en tegen dominantie van anderen.

O Allah wij vragen Uw genade en stel onze zuster en ons allen tijdens geen enkel moment verantwoordelijk voor onze zielen. Maak al onze zaken oprecht. Er is geen God dan U.

Laa ilaha ila Ant Sub7anaka inna kuna mina dhalimien

Allah, Allah onze Heer, wij nemen niemand als deelgenoot naast U.

Amien

Wa Sali wa Salim Allahuma 3ela nabiyinna Muhammed wa 3ela alihi wa sa7bihi adjma3ien

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    15
    Allahumma amin!! Ya Rabbil Aalamien.

Dzjazaka Allahu ghairan, aghie.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Alahoema Amien op jullie prachtige du3as :cry:

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    14

Fie Aamanillah
    Salam moe3likoem,
    Moge Allah Taa'laa je depresieve en down buien veranderen in vrolijke gekleurde buien Ya Rabi A3lamien, Moge je zondes je vergeven worden en een plaats voor je in Djenna zijn inchAllah.
    Wa3likoem salaam

Vergeet de Palestijnen niet in jullie doe'as...

www.dekoraan.nl

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wasil";p="18365
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Islamgirl*20";p="18319
    Salam moe3likoem,

Sorry dat ik dit nu pas zie, ook ik wil mijn medeleven tonen aan jullie familieleden aan alle zusters en broeders inchAllah!
    Moge alle moslim hun pijn ontnomen worden en hun zondes hun vergeven worden op de Dag des Oordeels inchAllah. Moge alle zusters en broeders beloond worden met een plaatsje in de Djenna inchAllah Ya Rabi.

Ook ik wil jullie vragen beste zusters en broeders een doe's te doen voor onze zusters en broeders in Pakistan voor alle gewonden en voor alle overledene inchAllah :cry:

Wa3likoem salaam

Amien Baraka Allahu fiekie.

O Allah alle lof is aan U en alle dank is aan U alle lof voor alle gunsten die U aan ons verleent ook die van het heden en van het verleden en die van het toekomst.Alle lof aan U vanwege de Islaam en Alle lof aan U vanwege de Imaan en om de Quraan en alle lof en dank aan U. Wij kunnen Uw lofprijzingen niet tellen.U bent zoals U Uzelf prijst.

O Allah, wij vragen Uw vergiffenis voor onze zonden en fouten en onze ongehoorzaamheden en om onze vergissingen en wij vragen U om onze ouders en familieleden te vergeven en met name alle moslimien en moslimaat en diegene die ons voor zijn gegaan vergeef hen O Allah, met Uw vergiffenis en wees hen Barmhartig en verlicht hun graven met het licht van de djannah en maak ze tuinen van de tuinen van de djannah en O Allah, bescherm hen tegen de bestraffingen en kwellingen van het graf en verruim hun graven en bescherm hen tegen het hellevuur en alle moslims en moslimaaa‚¬a„¢s en ons allen met hen Yaa Rabi Al-3alamien.

O Allah, wij vragen U het goede in dit leven en van het hiernamaals en smeken Uw bescherming tegen het kwade en de schade en tegen iedere ramp en tegen alles wat Uw ontevredenheid en toorn kan brengen. Leid ons O Allah, op Uw pad en onze familieleden onze vrouwen en kinderen onze jongeren en onze zussen en onze broers en onze ooms en tantes en onze ouders en al diegenen die Uw leiding nodig hebben.O Allah, vermakkelijk de leiding voor hen en voor ons want het is alleen U die kan leiden U bent De Gids Al-Hadi.

Yaa Rabi Al-3alamien.

O Allah, verbeter de situatie van de Ummah van Mohammed [Salla Allahu 3alaihi wa Sallam] O Allah, verwijder al het kwade en misleidingen en de dwalende methodieken en alles waarvan U niet houdt van deze Ummah en brengt onze Ummah yaa Rabi terug naar hetgeen waar het op zat de duidelijke waarheid en geen innovaties en geen onrecht en brengt ons naar hetgeen wat naar de Djannah Al-Firdaus zal leiden en naar ware succes Yaa Rabi Al-3alamien.

O Allah, help de moslims en moslimaaa‚¬a„¢s over de gehele wereld en brengt hen overwinningen. O Allah, helpt hen in filistien en in Irak en in shyshaan en in elke hoek van deze wereld waar ze ook mochten lijden. O Allah, schenk de vrede en schenk hen veiligheid en bescherming en bescherm hun geloof en maak hun geloof sterk en verzamel hun harten en hen op hetgeen waarvan U houdt. O Allah, ze zijn hongerig we smeken U om hen te voeden O Allah, ze zijn naakt we smeken U om hen te kleden.O Allah, ze zijn gewond heel al hun wonden en gewonden. O Allah, genees hun zieken en zwakken en ontvlam de licht van Uw geloof in hun harten en in hun werken en doen O Allah, wees hun doden barmhartig en accepteer hen onder de shohada en maakt hun huis Uw djannat Al-firdaus. Yaa Rabi Al-3alamien.

O Allah, er is geen god dan U. We smeken U om de moslims en moslimaaa‚¬a„¢s in Pakistan te helpen O Allah, genees hun wonden O Allah, schenk hun voeding en levensbehoeften O Allah, herstel hun huizen en schenk het wat beter is. O Allah ze zijn in de bergen zonder voeding en zonder een dak boven hun hoofd we smeken U om hun situatie te verbeteren.O Allah, wees al hun doden barmhartig vergeeft hen Yaa Ar-7amu Ra7imien.

O Allah, schenk hen Uw gunsten en houdt ze dankbaar en op Uw pad en houdt ze vertrouwend op U en verzamelt hen op Uw Boek en de Soennah.

O Allah, we smeken U om alle armen bij te staan en hen te voeden en een onderkomen en inkomen te schenken en alle mensen die Uw hulp en leiding naar het licht nodig hebben.

Bira7matika Yaa Ar-7amu Ra7imien.

Wa salli wa salim Allahuma 3ela nabiyinna Muhammed wa 3ela alihi wa sa7bihi adjma3ien
    Salam moe3likoem,
    Amien ya Rabi a3alamien.
    DjazakAllahoe gairan met de Djenna inchAllah
    Wa3likoem salaam

www.dekoraan.nl

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mOslima_Samira";p="18366
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Islamgirl*20";p="18319
    Salam moe3likoem,

Sorry dat ik dit nu pas zie, ook ik wil mijn medeleven tonen aan jullie familieleden aan alle zusters en broeders inchAllah!
    Moge alle moslim hun pijn ontnomen worden en hun zondes hun vergeven worden op de Dag des Oordeels inchAllah. Moge alle zusters en broeders beloond worden met een plaatsje in de Djenna inchAllah Ya Rabi.

Ook ik wil jullie vragen beste zusters en broeders een doe's te doen voor onze zusters en broeders in Pakistan voor alle gewonden en voor alle overledene inchAllah :cry:

Wa3likoem salaam

Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, onze Oemmah beschermen tegen de onderdrukking door tirannen en de kufaar. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, alle onschuldige kleine moslims en moslimaatjes beschermen, en hun Liefde en Rahma geven. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, een huis aan deze onschuldige kinderen geven, die én hun ouders én andere gezinsleden verloren hebben. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, Sabr schenken aan alle moslims en moslima's die het moeilijk te verduren hebben, en die zwaar beproefd worden. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, de arme en behoeftige leden van de Oemmah in arme landen rizq geven, Allahoemma amien. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, onze nafs niet de overmacht doen nemen zodat wij slechts aan onszelf denken. Maar insja Allah geeft Allah, Subhana wa Ta'ala, ons de kracht om ook te denken aan onze broeders en zusters, want wij zijn allen een steun voor elkaar net als bakstenen in een gebouw. En als een Oeghtie of Aghie lijdt, lijden wij ook, want wij zijn als één lichaam. Masja Allah. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, deze Oemmah verenigen in het Paradijs, insja Allah. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, al datgene wat de behoeftige moslims en moslima's niet hebben, in het Paradijs geven, insja Allah, nog veel mooier en beter dan ze kunnen inbeelden. Insja Allah zal onze Oemmah sterk staan, en zal er geen verdeeldheid zijn. Insja Allah zal de liefde voor ons broeders en zusters versterken. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, ons een voorbeeld maken voor de mensheid, zoals het beste voorbeeld de Profeet Mohammed, salla Allahu alaihi wa salaam, is. Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, de Oemmah zegenenen met Zijn gunsten, Allahoemma amien!

Asalaam oe alaikoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,
    Fie Aamanillah

PS: Is een doe'a voor een tijdje geleden.
    Salam moe3likoem,
    Amien inchAllah ya Rabi a3alamien,
    DjazakAllahoe gairan dat jij ook inchAllah beloond mag worden met de Djenna inchAllah
    Wa3likoem salaam,

www.dekoraan.nl

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Islamgirl*20";p="18406

Fie Aamanillah
    Salam moe3likoem,
    Moge Allah Taa'laa je depresieve en down buien veranderen in vrolijke gekleurde buien Ya Rabi A3lamien, Moge je zondes je vergeven worden en een plaats voor je in Djenna zijn inchAllah.
    Wa3likoem salaam
    Allahumma amin!! Dzjazaka Allahu ghairan Lieverd.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Anasheed downloaden en Anasheed verzoeken
    Door Jamal in forum Anasheed
    Reacties: 36
    Laatste Bericht: 02-02-10, 17:34

Bladwijzers

Forum Rechten