Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Geen bloed tijdens de huwelijksnacht?

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    19

Geen bloed tijdens de huwelijksnacht?

Geen bloed tijdens de huwelijksnacht?

Hij consumeerde het huwelijk met haar en ontdekte dat ze geen maagd was, ook al heeft ze nooit een immorele daad begaan

Ik ben een moslim vrouw, en ik vrees Allah in al mijn daden. Ik ben gehuwd – lof zij aan Allah - met een man die op alle manieren goed is; hij behandelt me goed en ik behandel hem goed, onze relatie was op alle manieren excellent, liefde, respect, harmonie, en liefde voor elkaars familie. Maar toen begonnen dingen mis te gaan. In deze dagen ontdekte mijn man en ik dat ik geen maagd was (ik bloedde niet tijdens de huwelijksnacht), maar ik ben er zeker van dat ik onschuldig ben want niemand heeft mij eerder aangeraakt voor hem.

Lof is aan Allah.

Als je man wijs is en religieus betrokken, en hij vertrouwt jou, wat hij dan zou moeten doen is jou geloven als je zegt dat je onschuldig bent en niets verkeerds gedaan hebt, in het bijzonder aangezien het breken van het maagdenvlies veroorzaakt kan worden door vele dingen, niet noodzakelijkerwijs door het begaan van de zonde van overspel.

Dit is als we accepteren wat je hebt ontdekt over dat je geen maagd bent. Het kan zijn dat er geslachtsgemeenschap tussen jullie heeft plaatsgevonden maar dat het maagdenvlies niet gebroken is, en dat er daarom geen bloed was, vanwege de aard van het maagdenvlies. Het kan zijn dat het maagdenvlies flexibel is en niet gebroken kan worden door geslachtsgemeenschap, en dat er medische hulp bij nodig is, zoals wel bekend is bij de experts op dit gebied.

Het maagdenvlies is simpelweg een fysiek teken wat niet als bewijs genomen kan worden of de vrouw een maagd is of niet, en of ze een immorele daad heeft begaan of niet. Vandaar vinden we dat in een rechtbank, de afwezigheid van het maagdenvlies niet beschouwd wordt als redenen om beschuldigingen tegen de vrouw te maken, want het kan om vele redenen gebroken worden.
    Dus het feit dat het maagdenvlies aanwezig is is een positieve indicatie dat een vrouw een maagd is, en de afwezigheid ervan is niet een positief teken van het tegenovergestelde ervan.

We adviseren je om te verwijzen naar een vrouwen dokter (gynaecoloog) om dat duidelijk te maken, want er kunnen vele redenen zijn waarom het maagdenvlies gebroken is.

We hopen dat je man deze kwestie zal begrijpen en dat hij niet haastig zal zijn om jou te veroordelen. Je moet je bewust zijn ervan dat een van de doelen van Shaytan is om scheiding tussen mannen en vrouwen te veroorzaken, vanwege het grote kwaad dat resulteert ervan dat families en individuen treft, zoals we zien in de hadeeth van Jaabir die zei: De Boodschapper van Allah (sallalahu alayhi wa salam) zei: “Iblees plaatste zijn troon op water en stuurt dan zijn afgevaardigden uit, en degene die het dichtst bij hem is in status is degene die de meeste fitnah (verwarring) veroorzaakt. Een va hen komt en zegt, ‘ik heb dit en dat gedaan,’ en hij zegt, ‘Je hebt niet veel gedaan.” De ander komt dan en zegt, “Ik heb hem niet alleen gelaten totdat ik scheiding tussen hem en zijn vrouw veroorzaakt hebt,” en hij komt dicht bij hem en zegt, “Hoe goed ben jij.” Muslim, 5023.

Dus hij moet deze deur naar de Shaytaan sluiten en vermijden om over deze kwestie na te denken, zolang deze kwestie niet definitief is en dat jij er zeker van bent dat er niets slechts is gebeurd.

We vragen Allah om hem te leiden en om tussen jullie te bemiddelen.

En Allah is de Bron van kracht.

Lees ook het artikel over het tonen van het laken met maagdelijk bloed, vertaald op Islamhome.

Islam Q&A
    Vertaald uit het Engels door Amal
    Moge Allah mij vergeven voor het maken van eventuele vertaalfouten, ameen!
    Laatst gewijzigd door hassan; 29-05-14 om 23:30.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten