Pagina 3 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 54

Onderwerp: Dokterspel

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OegtNajat Bekijk Berichten
    Juistem, ik wil behandeld worden. Wat gaat er met me gebeuren? Gaan jullie naar me buikje kijken? Luisteren? Een echo?? Ik wil niet prikken...
    Ik zou eerst voelen--> niets te voelen--> dan zou ik een echografie laten nemen, dat geeft meestal al over iets mis is. -->Als er niets te zien is op de echografie, kan je dokter je naar het ziekenhuis sturen om CT of MRI scans te maken-->daar gaat hem met 100% zekerheid zien als er iets is-->als dokter daar niets gaat vinden-->dan zijn het echt wel vlindertjes :hhh:

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subhanallah Bekijk Berichten
    Mevrouw, u wordt waarschijnlijk geholpen door dokter SweetLady.
    Die kan een gepaste diagnose bij u vinden.
    jullie mogen toch ook een diagnose geven :hhh: ?
    Ik zit maar wat te zeggen met mijn beetje kennis die ik heb..

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subhanallah Bekijk Berichten
    Nou ik ben dan t volgende patient, want anders is het hier zo rustig

Gisteren liep ik over straat en werd ik overvallen, ik werd bedreigd met een pistool. Ze(3 mensen) wouden dat ik ze mijn tas gaf. Toen begon ik te schreeuwen en hebben ze me met hun pistool keihard tegen mijn hoofd geslagen. Nu doet het heel erg pijn en heb ik een wond naast mijn slaap. Ook durf ik niet meer naar buiten, en ben ik bang om alleen te zijn.

Wat moet ik doen?

ALLAHYSTER!!

Subhanallah
    Ik zou direct naar de dokter gaan--> hij neemt een MRI scan van je hoofd, ziet of alles in orde is ( of er geen bloedingen zijn onstaan; fracturen; botbreking van je schedel; of je geen hersenschudding hebt opgelopen--> in meeste gevallen wel)-->Mc Dreamy kan dan naar je hersenscans kijken :hhh:-->en je jouw diagnose geven
    Waarschijnlijk gaat de dokter ook enkele sessies schrijven met een psycholoog, want mss heb je wel een trauma opgelopen en daarover praten lucht wel op!

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sweet*Lady* Bekijk Berichten
    Ik zou direct naar de dokter gaan--> hij neemt een MRI scan van je hoofd, ziet of alles in orde is ( of er geen bloedingen zijn onstaan; fracturen; botbreking van je schedel; of je geen hersenschudding hebt opgelopen--> in meeste gevallen wel)-->Mc Dreamy kan dan naar je hersenscans kijken :hhh:-->en je jouw diagnose geven
    Waarschijnlijk gaat de dokter ook enkele sessies schrijven met een psycholoog, want mss heb je wel een trauma opgelopen en daarover praten lucht wel op!
    Hahah oke dokter
    Maar ik wil niet naar een psycholoog want ik ben niet gek

**In het echt denk ik niet dat ze zo snel een MRI scan gaan laten maken, ze geven je eerst een wektijd op, dat je midden in de nacht door je ouders bijvoorbeeld wordt wakker gemaakt en ondervraagd(hoe heet je, hoe oud ben je enz.) Als je dan verward overkomt heb je waarschijnlijk een hersenschudding, maar botbrekingen en hersenbloedingen zie je bijna meteen al aan een mens. Die is dan helemaal verward, kan amper lopen, eventueel flauwvallen. Dus denk dat het hier niet van toepassingen zijn**

Bedankt dokter,

Subhanallah

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    34
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sweet*Lady* Bekijk Berichten

awww wat was ik gisteren boos op Mc Steamy !!!

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    14

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door »¤ƒãïtµ¤« Bekijk Berichten
    Wie is Mc Steamy?

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door »¤ƒãïtµ¤« Bekijk Berichten
    Wat heeft hem gedaan? Zijn jullie aan seizoen 7 begonnen?

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    14
    OegtNajat, gaat het al een beetje beter met je buik?

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    14
    Niemand snipverkouden?

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    0
    aan die buikpijn en dat je niet kon bewegen dacht ik zelf aan een niersteen???????

ik zou toch de dokter naar je wond laten kijken. ik weet niet hoe hard die klap was want je kan er een lichte hersenschuding aan overhouden. aangife doen bij de politie is zeker belangrijk. bel ze op dan kunnen ze bij jou thuis komen en hoef je het huis niet uit. maar is wel belangrijk dat de arts je verwondingen gezien heeft ivm polietieraport. bel even iemand die bij je kan komen om je bij te staan. familie of vrienden. tot dat je gerust bent.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten