Mede dankzij een ander lid van het forum deleukstetaarten.nl, die dit heeft samengesteld.
Mede dankzij een ander lid van het forum deleukstetaarten.nl, die dit heeft samengesteld.
كيف يكون لك كنز في الجنة , قولي: لا حول ولا قوة إلا بالله
[World OFF, Dream ON]
Ik heb ze zelf ook gemaakt, alleen heb ik ze in zo'n papierendingetje gedaan. Weet niet zo goed hoe het heet haha : $. Ik vond ze echt heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.
Foto's van mij zal ik een andere keer plaatsen insha Allah. Ze zien er alleen lang niet zo profesioneel uit als hierboven, nja goed het was wel het proberen waardops:.
[World OFF, Dream ON]
Hieronder zijn de picture's .. Ze zijn niet echt van goede kwaliteit, ik heb met m'n tellie foto's gemaakt [2 mp]. So sorry for thatops:.
Bij het maken van deze oreo chocotruffels heb ik iets te veel creame gedaan dan nodig was. Vandaar dat ze zo glimmen, denk ik.
[bimg]http://img5.imageshack.us/img5/1538/dsc03435c.jpg[/bimg]
[bimg]http://img689.imageshack.us/img689/6562/dsc03436z.jpg[/bimg]
ops:
ops:
ops:
[World OFF, Dream ON]
voortaan de oprichter wel laten proeven van jullie heerlijke hapjes
Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.
Zo kan je het wel interpreteren
Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.
NOORY IS VERSLAAFD AAN OREO KOEKJES!
kortom:
Dit recept is dus niet veilig voor me
[[..Ya moe9allieb Al9oeloeb, Thabbit 9albie 3alaa dinek..]]
Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)
Bladwijzers