Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Op die dag is de woede van Allah voelbaar, overal, geen genade

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    34

Op die dag is de woede van Allah voelbaar, overal, geen genade

Waar denk je heen te vluchten kind van Adam wanneer je de ECHTE waarheid zal zien EN MEEMAKEN.

Je zal de spijt diep voelen zo diep dat je botten er van gaan barsten. Je zal alleen het schreeuw horen "Ohh mijn rabi
    was ik maar stof en had ik dit niet meegemaakt."

Wanneer de bergen als een wol worden en zullen neerbuigen als stoffen.

En wanneer de aarde uit vrees alles wat in haar buik leeg maakt en zal huilen om de
    zonden van haar bewoners.

Wanneer de zee in vuur zal veranderen, waar zal je dan heen vluchten oohh kind van Adam.
    Op die dag is de woede van Allah voelbaar, overal, geen genade. Op die dag is er onderscheid tussen het geloof en ongeloof voelbaar.

De hemelen worden als bladzijden gerold. Wat voor rol heb je dan ohh kind van Adam.
    Waar is je kracht dan gebleven waar je op deze aarde hebt gesteund.

Angst, zo verschrikkelijk angst dat je alles wat je hebt wilt opgeven voor een ogenblik veiligheid.

Geen familiebanden bestaan er op die dag. Geen vriendschap bestaat er op die dag. Geen vurige liefde bestaat er op die dag. Je zal alleen
    "mezelf, mezelf" horen.

Alle engelen die nooit hun Heer ongehoorzaam zijn, zullen huilen uit vrees, angst is overal aanwezig, zelfs bij engelen.

Hoe zal het met mensen zijn, hoe erg zullen de mensen deze moment beleven.

Ohhh mijn Allah, wiens mijn ziel in Zijn hand ligt. Red me a.u.b op deze verschrikkelijke dag, ik heb echt niemand die me kan redden op deze angstige dag waarop de kinderen grijs en oud .. ja oud worden voordat ze de ouderdom hebben bereiken.

Zullen we dan geen berouw tonen, wanneer zullen we bloed huilen in plaats van tranen om onze zonden en fouten.

Wat zal ik nederig zijn op die dag, ik zal niet eens mijn ogen durven te openen uit angst.

Hoe zou ik durven en ik ga de Koning der koningen ontmoeten met schaamte op mijn gezicht, vol met fouten en zonden.

Kan ik dan ergens heen vluchten op die dag, geen kans, geen mogelijkheid.

Wat moet ik tegen mijn Allah zeggen, wat moet ik zeggen. Ohh was ik maar stof dan hoefde ik de hel niet te zien of erin te wonen.

Zal die gedachten niet bij me opkomen. Zeer zeker.

"Was ik maar stof, dan hoefde ik Allah niet teleur te stellen" zou ik uitschreeuwen.

Kan ik dan niet beter nu aan mezelf werken voordat die tijd aanbreekt, want het komt, het komt hoe dan ook!!!!

Kan ik dan mijn schaamte niet wat minderen en mijn angst korter maken.

Want de angst ga ik hoe dan ook voelen, of ik een paar jaren moet wachten op de afrekening of een paar duizend jaar.

Waar denk je heen te vluchten kind van Adam wanneer je de ECHTE waarheid zal zien EN MEEMAKEN.

Ik kan nergens heen vluchten, nergens, nergens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allah ziet alles echt alles, ook al was het een worm in een rots in een donkere nacht.

Dan nog weet Allah wat die worm doet en gaat doen.

Soebhana allah zullen we ons dan niet snel gaan verbeteren voordat die dag aanbreekt, voordat we alleen
    "mezelf", gaan horen. Voordat we onze ouders, vrienden en kinderen vergeten en alleen aan onze zielen denken. Laten we bouwen aan onze echt toekomst voordat we spijt krijgen.

Bron: http://www.alfeth.com/nl/index.php?opti ... &Itemid=62

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    30
    Ya Allah ik heb kippenvel gekregen!! Moge Allah (swt) ons zonden vergeven en onze berouw accepteren, allahoema Amien!

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Ultra Risala Member OegtNajat's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21
    Zo erg om te lezen:\'( Laat staan om mee te maken...

Djazak Allahoe Ghairan voor het plaatsen oegtie,moge Allah subhana wata3ala je rijkelijk belonen.

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    34
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sweet*Lady* Bekijk Berichten
    Ya Allah ik heb kippenvel gekregen!! Moge Allah (swt) ons zonden vergeven en onze berouw accepteren, allahoema Amien!

Allahoema Ameen Yarab el3alameen!

في كل حال ربنا أنت الأمل

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    34
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OegtNajat Bekijk Berichten
    Zo erg om te lezen:\'( Laat staan om mee te maken...

Djazak Allahoe Ghairan voor het plaatsen oegtie,moge Allah subhana wata3ala je rijkelijk belonen.

Wayaakoem zuster, Allahoema Ameen op je du3a, wat jij wenst voor mij wens ik dubbel voor jou.

Ma3a salama,
    Faith

في كل حال ربنا أنت الأمل

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Degene die geen troost bij Allah vindt, zal dit in iets anders zeker niet vinden
    Door Al-oegt Noer Aicha in forum Algemene informatie over islam
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 17-04-09, 07:55
  2. De straf en genade van Allah
    Door Afra in forum Hadith
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 05-07-07, 20:46
  3. Reacties: 0
    Laatste Bericht: 11-05-06, 10:22
  4. Smeekbede bij woede.
    Door hassan in forum Dua's
    Reacties: 1