Salamo 'Alaykum wa Rahmatulah wa Barakatu,

InsjAllaah verkeert ieder van jullie in goede staat, innerlijke geloof en gezondheid.

Ik wil graag alle lezingen van de lezingenreeks in deze topic plaatsen insjAllaah. Bij nader inzien lijkt dat mij veel handiger. Een korte uitleg. Hesham al-Awadi vertelt in tien bijzondere lezingen over geweldige moslimvrouwen die allen op hun eigen manier bijzondere prestaties hebben geleverd. Deze lezingen hebben oorspronkelijk geen titels, dus de titels die eraan gegeven wordt komen van mezelf, overeenkomstig met de inhoud van de lezing. Ik wil niet al te veel verklappen van de lezingen zelf, maar het is zeker het luisteren waard insjAllaah. Zowel voor vrouwen als voor mannen, beiden kunnen hier lering uit trekken! Hesham Al-Awadi heeft een geweldige stijl van lecturing, en de verhalen bevatten allerlei nuttige lessen voor ons. InsjAllaah gaat het natuurlijk verder dan enkel naar de lezingen luisteren. Moge we er lering uit trekken en in het voorbeeld treden van de geweldige vrouwen die ons zijn voorgegaan. Allaahumma ameen!

Salamo 'Alaykum wa Rahmatulah wa Barakatu,
Moge Allaah jullie belonen met janatul firdaus,
Fi Amanilah,

Umm Isma'eel