Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: HELP scriptie + kwaliteitsonderzoek

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    14

HELP scriptie + kwaliteitsonderzoek

Hallo allemaal.

In juni hoop ik klaar te zijn met mijn opleiding verpleegkunde. maar voor het zover is moet ik een kwaliteitsonderzoek doen op afdeling en een scriptie schrijven !!! Ik werk op afdeling hartfunctie/cardiologie .. Ik heb me echt al suf lopen piekeren over een onderwerp. maar vind het echt heel lastig. omdat er al zoveel scripties en onderzoeken gedaan zijn.

Hebben jullie misschien nog een idee of onderwerpen??
    zijn er dingen op afdeling waar jullie tegen aan lopen en wat verbeterd zou kunnen worden??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... Graag hoor ik het van jullie

Groetjes Muslim_1

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muslim_1 Bekijk Berichten
    Hallo allemaal.

In juni hoop ik klaar te zijn met mijn opleiding verpleegkunde. maar voor het zover is moet ik een kwaliteitsonderzoek doen op afdeling en een scriptie schrijven !!! Ik werk op afdeling hartfunctie/cardiologie .. Ik heb me echt al suf lopen piekeren over een onderwerp. maar vind het echt heel lastig. omdat er al zoveel scripties en onderzoeken gedaan zijn.

Hebben jullie misschien nog een idee of onderwerpen??
    zijn er dingen op afdeling waar jullie tegen aan lopen en wat verbeterd zou kunnen worden??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... Graag hoor ik het van jullie

Groetjes Muslim_1

Salaaam!!

Eeerst en vooral hoop ik dat het goed gaat met je inscha'allah. Ten tweede inscha'allah zal Allah (swt) jou en jamee3 elmoslimien helpen..Amien!

Hmm ik weet niet, maar wat mij het meest interesseert zijn de afwijkingen..Ik heb mijn scriptie vorige week afgegeven en het ging over een afwijking dat gedurende de aanleg van de placenta voor kwam..Dus ik zou dan een spectaculaire afwkijking nemen waar iets mis loopt bij de vaten of hart ik weet niet?? Het is aan jouw om te beslissen eh ik hoop dat je eruit komt!

Sweet*Lady*

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    14
    bedankt voor je reactie..Moge Allah je belonen

Uhmmm bedoel je afwijkingen aan het hart? bijv als ik het over het volgende onderwerp heb: hartfalen... Dat is best wel een goede ideee,,,,ene weet jij mischien ook iets over een kwaliteitsonderzoek? Wat kunnen we veranderen bij poli cardiologie,,, :$ tis echt moeilijk...

Groeten, Muslim_1

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    bedankt voor je reactie..Moge Allah je belonen

Uhmmm bedoel je afwijkingen aan het hart? bijv als ik het over het volgende onderwerp heb: hartfalen... Dat is best wel een goede ideee,,,,ene weet jij mischien ook iets over een kwaliteitsonderzoek? Wat kunnen we veranderen bij poli cardiologie,,, :$ tis echt moeilijk...

Groeten, Muslim_1
    Salaam,

Geen dank! Euh wat bedoel je met kwaliteitsonderzoek? Echt onderzoek in de cardiologie de technieken enzo of bedoel je gwn als verpleger/verpleegster/arts dat je je attitude aanpast?

Moge Allah (swt) je helpen..Ik weet kan moeilijk zijn maar niet opgeven!

Beslama!

Sweet*Lady*

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    14
    Dankjewel voor je reactie sweet lady

zijn er dingen op afdeling waar je tegen aan loopt en wat verbeterd zou kunnen worden?? Dat bedoel ik met de kwaliteits onderzoek :$ (dat kan dus ook de technieken zijn denk ik en ook als verpleger.) Heb je mischien voorbeelden.
    p.s Wil jij je scriptie aan mij sturen als voorbeeld? :$

Bedankt, groeten Muslim_1

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Dankjewel voor je reactie sweet lady

zijn er dingen op afdeling waar je tegen aan loopt en wat verbeterd zou kunnen worden?? Dat bedoel ik met de kwaliteits onderzoek (dat kan dus ook de technieken zijn denk ik en ook als verpleger.) Heb je mischien voorbeelden.
    p.s Wil jij je scriptie aan mij sturen als voorbeeld?

Bedankt, groeten Muslim_1
    Salaam!!

Ah k dan kan ik je niet verder helpen met kwaliteitsonderzoek..Ik weet niet wat men zou kunnen veranderen of verbeteren Sorry..Euh ja ik zal het sturen via pm, want wil het niet hierzo zetten. Hoewel ik niet weet wrm je het als vb wilt nemen want mijn scriptie is over een afwijking met de placenta??

Wa Aleykoem Salaam

Sweet*Lady*

ps: ik heb het proberen te sturen maar ik kreeg de melding:

muslim_1 heeft aangegeven geen privé-berichten te willen ontvangen of heeft geen rechten om privé-berichten te ontvangen. Daarom kun je geen berichten aan hem/haar sturen.

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    14
    Salaam,
    Bedankt voor de moeite die je hebt gedaan. Moge Allah je belonen
    Ik wilde graag een voorbeeld zien, vandaar dat je scriptie wilde zien. Maar als je het niet wilt, hoeft dat niet. Dat is geen probleem ...

Haha Ik ontvang nooit berichten, volgens mij heb ik op ergens geklikt, vandaar dat ie het niet doet. Ik weet niet hoe ik het weer aan moet zetten..

Beslama,

Muslim_1

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Salaam,
    Bedankt voor de moeite die je hebt gedaan. Moge Allah je belonen
    Ik wilde graag een voorbeeld zien, vandaar dat je scriptie wilde zien. Maar als je het niet wilt, hoeft dat niet. Dat is geen probleem ...

Haha Ik ontvang nooit berichten, volgens mij heb ik op ergens geklikt, vandaar dat ie het niet doet. Ik weet niet hoe ik het weer aan moet zetten..

Beslama,

Muslim_1
    Mss aan Jamal/Faith is vragen hoe je het ongedaan kan maken?

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    @ muslim_1: ik heb je instellingen aangepast. Als het goed is kan je nu pb's ontvangen.

ma3a salama,
    Faith

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    14
    dankjewel voor de moeite.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten