Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Examens naderen...

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Reputatie Macht
    14

Examens naderen...

Alsalam 3alaikom wara7matoelahi wabarakatoeh,

Insha Allah tref ik jullie in goede staat van gezondheid, taqwa en Imaan.

Hierbij vraag ik Allah om jullie het studeren van de examens te vergemakkelijken en insha Allah zullen jullie behoren tot de geslaagde studenten.

Trouwens wanneer beginnen jullie examens?

W Allah al mosta3aan.

Ps: vergeet geen doe3a te doen voor alle moslimien.

Walsalamoe 3alaikom wara7matoelahi wabarkatoeh
    ألابذكرالله تطمئن القلوب

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Salaam!

Inscha'allah en amien voor jamee3 el moslimien! Mijn examens zijn vorige week maandag begonnen en vandaag had ik er ook een, het was echt erg! En ik heb nog drie weken te gaan, Ahhhh!!

En jij?

S*L*

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Reputatie Macht
    14
    hahah gisteren had ik mn eerste examen gehad, w alhamdoelilah 3ala koeli 7aal!! en heb ook nog 3 weken te gaan!! Is echt om gek van te worden... sabr. sabr. sabr. Yarbi Allahoema sabirna jami3an.

Trouwens zuster, vergeet me aub niet tijdens jouw du'a...
    ألابذكرالله تطمئن القلوب

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    Moge allah subhan wata'ala ons alle helpen met ons studie. Moge allah subhan wata'ala het voor ons makelijk maken. Moge hij subhan wata'ala ons bijstaan bij het leren van ons tentamens.
    Ya Allah ik vraag u om degene die aan het studeren of aan het werk zijn hen bij te staan met het goede wat zij doen.

Ik wens jullie allen heel veel succes met jullie tentamens. Niet opgeven en zet hem op!
    Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamal Bekijk Berichten
    Moge allah subhan wata'ala ons alle helpen met ons studie. Moge allah subhan wata'ala het voor ons makelijk maken. Moge hij subhan wata'ala ons bijstaan bij het leren van ons tentamens.
    Ya Allah ik vraag u om degene die aan het studeren of aan het werk zijn hen bij te staan met het goede wat zij doen.

Ik wens jullie allen heel veel succes met jullie tentamens. Niet opgeven en zet hem op!
    Allahuma Ameen Yarab el3alameen

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamal Bekijk Berichten

Allahoema Amien op de gemaakte doe'a. Heel veel succes, zusters. Jullie kunnen het!

كيف يكون لك كنز في الجنة , قولي: لا حول ولا قوة إلا بالله

[World OFF, Dream ON]

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al-oegt Noer Aicha Bekijk Berichten
    hahah gisteren had ik mn eerste examen gehad, w alhamdoelilah 3ala koeli 7aal!! en heb ook nog 3 weken te gaan!! Is echt om gek van te worden... sabr. sabr. sabr. Yarbi Allahoema sabirna jami3an.

Trouwens zuster, vergeet me aub niet tijdens jouw du'a...
    Ja ik snap je volledig!!

Inscha'allah!!

Amien op je du3a

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Reputatie Macht
    14
    Allahoema amien op de gemaakte du'a. We hebben het echt nodig.. nietwaar oegt Sweet_L ?

Yarbie Allahoema gair.

Sweet lady, vergeet me niet te laten weten hoe je exames zijn verlopen, Allahi 3awnek w Allahi 3awen ljamie3.

Fi aman Allah.
    ألابذكرالله تطمئن القلوب

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al-oegt Noer Aicha Bekijk Berichten
    Allahoema amien op de gemaakte du'a. We hebben het echt nodig.. nietwaar oegt Sweet_L ?

Yarbie Allahoema gair.

Sweet lady, vergeet me niet te laten weten hoe je exames zijn verlopen, Allahi 3awnek w Allahi 3awen ljamie3.

Fi aman Allah.
    Ja idd we hebben het echt nodig, want nu zie ik het niet echt zitten! Inscha'allah ie koen lgair!

Inscha'allah Aicha!

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Reputatie Macht
    14
    Als iets jou moeilijk wordt (tijdens het studeren of bij de examens zelf), reciteer dan de volgende doe'a:

Allahoema la sahla illa ma ja3altahoe sahlan, wa anta taj3al al 7azna ida shi'ta sahlan. Yaa Rab, Allahoema sahhil 3alayna.

Vertaling: O Allah, Er is niets makkelijker dan hetgeen U gemakkelijk hebt gemaakt en als het U behaagt Dan Maakt U zelfs moeiljkheid makkelijk. O Allah maak het ons makkelijk.

(Je kan ook voor het vertrekken naar school, eerst 2 raka'aat bidden waarna u Allah om hulp smeekt)
    En moge Allah het u en alle moslimien makkelijk maken en doen slagen in het wereldse en het Hiernamaals.

Fi aman Allah.
    ألابذكرالله تطمئن القلوب

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Tentamens / Examens
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Studie
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 17-05-07, 12:34
  2. Du'a voor Examens [Sh.Al-'Afaasy]
    Door hassan in forum Islam video's
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 29-04-07, 06:57

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten