Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Ben jij iemand

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    23

Ben jij iemand

Die graag nieuwe dingentjes proeft, sta je daar open voor. Of laat je het rustig staan?

Bijv.:

Je bent op een feestje, of je bent bij een vriendin uitgenodigd en je ziet wat nieuwe hapjes op tafel staan. Ga je er dan wat van proeven?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties

كيف يكون لك كنز في الجنة , قولي: لا حول ولا قوة إلا بالله

[World OFF, Dream ON]

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    30
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moe'tasima";p="66092
    [CENTER:b1c05ee085]Die graag nieuwe dingentjes proeft, sta je daar open voor. Of laat je het rustig staan?[/CENTER:b1c05ee085]

Bijv.:

Je bent op een feestje, of je bent bij een vriendin uitgenodigd en je ziet wat nieuwe hapjes op tafel staan. Ga je er dan wat van proeven?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties
    Salaaaaaam!

Als het er Lekker uitziet Absoluut!

Maar als het de neiging heeft om op mayonaise of iets wit dat er op lijkt dan ga ik het niet proeven..Het is mss echt raar, maar ik kan mayonaise niet uitstaan en krijg er kotsneigingen van..Ik heb dit soms ook bij pudding :hhh: Is raar ik weet het..Maar voor de rest zal ik alles eens proeven..

Jij?

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    16
    Hangt af hoe het eruit ziet zoals sweety'ke zegt.. Als het er smakelijk uitziet, tuurlijk wat proeven, maar soms ziet het er niet uit dan zou ik het ook nooit proeven, ookal kan het soms lekker zijn

Het hangt ook af bij welk vriendin, als het een vriendin is die ik als zus beschouw ga ik ook vragen wat er allemaal in zit en zo, en mss toch proeven ookal ziet het er niet uit :hhh:

Sweety, ik had da vroeger ook, kon da niet uitstaan en moest er niks van hebben, maar begin het terug te lusten :s ookal wil ik het niet, is toch maar een dikmaker ops:

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    23

Re: Ben jij iemand

Wa'leikoem assalaaaaam Sweet*Lady*, leuk dat je er weer bent!
    :sjans:

Ik heb meestal wel de neiging om de hapjes eerst te proeven voordat ik over ga naar een oordeel. Ik ben dan benieuwd naar hoe het smaakt en houd er wel van om iets wat nieuw voor mij is te proeven. Ook gerechten die mij niet bekend zijn (niet-Marokkaanse gerechten).
    Zolang het Halal is wil ik het er wel op wagen ops: .

Elke zomervakantie in Marokko overweeg ik vaak om een vijg (thezat in het berbers) te eten. En iedere keer neem ik dan toch een stukje, maar wanneer de geur in mijn neus doordringt dan moet ik het al weer niet hebben. Dat is iets wat ik gewoonweg niet kan eten. Hoe andere ervan kunnen genieten snap ik dan niet. Zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen.

Hapjes kunnen ook niet in de smaak vallen wanneer ze er juist lekker uit zien. Hebben jullie dat ook weleens? Dan denk je iets lekker te gaan eten valt het achteraf gezien toch niet in de smaak.

[World OFF, Dream ON]

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    30
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *laila*";p="66108
    Hangt af hoe het eruit ziet zoals sweety'ke zegt.. Als het er smakelijk uitziet, tuurlijk wat proeven, maar soms ziet het er niet uit dan zou ik het ook nooit proeven, ookal kan het soms lekker zijn

Het hangt ook af bij welk vriendin, als het een vriendin is die ik als zus beschouw ga ik ook vragen wat er allemaal in zit en zo, en mss toch proeven ookal ziet het er niet uit :hhh:

Sweety, ik had da vroeger ook, kon da niet uitstaan en moest er niks van hebben, maar begin het terug te lusten :s ookal wil ik het niet, is toch maar een dikmaker ops:
    Waarschijnlijk eet je het trg omdat je omgeving het ook veel eet..Ik lust het niet en wil het ook niet lusten zoals je zegt het is een dikmaker! :-P

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    30

Re: Ben jij iemand

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moe'tasima";p="66112

Wa'leikoem assalaaaaam Sweet*Lady*, leuk dat je er weer bent!
    :sjans:

Thx!! :sjans:

Elke zomervakantie in Marokko overweeg ik vaak om een vijg (thezat in het berbers) te eten. En iedere keer neem ik dan toch een stukje, maar wanneer de geur in mijn neus doordringt dan moet ik het al weer niet hebben. Dat is iets wat ik gewoonweg niet kan eten. Hoe andere ervan kunnen genieten snap ik dan niet. Zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen.
    Ik heb iets raar, ik lust gedroogde vijgen, maar geen vijgen dat je zoals in marokko van een boom kunt plukken..

Hapjes kunnen ook niet in de smaak vallen wanneer ze er juist lekker uit zien. Hebben jullie dat ook weleens? Dan denk je iets lekker te gaan eten valt het achteraf gezien toch niet in de smaak.
    Ja dat heb ik ook soms, das omdat je er teveel van verwacht..

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    16
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sweet*Lady*";p="66119
    Waarschijnlijk eet je het trg omdat je omgeving het ook veel eet..Ik lust het niet en wil het ook niet lusten zoals je zegt het is een dikmaker! :-P
    Euh vroeger werd het meer gegeten in mijn omgeving.. Ach ik weet niet, ik hoop dat het ooit terug weggaan, en dat ik het niet meer ga lusten haha!

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    23
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *laila*";p="66137
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sweet*Lady*";p="66119
    Euh vroeger werd het meer gegeten in mijn omgeving.. Ach ik weet niet, ik hoop dat het ooit terug weggaan, en dat ik het niet meer ga lusten haha!
    Mmm, ik lust nu wel een frietje speciaal.

:mrgreen:

[World OFF, Dream ON]

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Reputatie Macht
    0
    tuurlijk ga ik er van proeven hmmmmmmmm lekker hoorrrrrrrrrrrrr

Ultra Risala Member OegtNajat's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21
    Ben niet echt een proevertje bij anderen mensen,hou d'r eerlijk gezegt niet echt van. Eerst wel heel erg en nou niet meer en als ik ga zeggen waarom dan komt er een heel verhaal dus beter niet:hhh:
    Maar ik ben wel zo van als ik het er lekker vind uit zien...ik dan ff ga vragen wat je er allemaal in doet en dan zelf ga maken.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Kan iemand me helpen?
    Door Sarahtje92 in forum Internet/Computer
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 10-05-10, 15:13
  2. Afspreken met iemand
    Door Nadoria_zinador in forum Vraag & antwoord
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 26-06-07, 14:42
  3. Kan iemand mij helpen?
    Door hassan in forum Internet/Computer
    Reacties: 4